måndag 7 december 2009

hemma

Jag är hemma idag så jag förhoppningsvis kan vara frisk ett tag.
Sova är något jag borde göra men det är svår med alla tankar jag inte kan sluta höra...
Lukas är på dagis och busar och Sebbe ligger i gästrummet och snusar.
Jag hade rätt om hur jag trodde natten skulle vara, Lukas verkar ha drömt om att han var i fara.
Han skrek och skrek och fick ingen ro, det var jobbigt må du tro.
När klockan började närma sig tre då fick jag nog hjälp av en god liten fe.
Nånting fick bort Lukas mardrömmar och skrik, till somnade jag in som ett lik.
Han vaknade ändå klockan halv sju, då sa jag till honom att det inte är dags att gå upp nu.
men när Lukas vill något så blir han envis, det gick inte ens att söva honom med min äckliga fis...
Haha nej jag gjorde ingen bäverhydda, jag fyllde bara rummet med en ljuvlig krydda.
Nu är det nog dags att avrunda innan jag förlorar de hjärnceller som fortfarande är sunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar